שירותי מחשוב לעסקים
שירותי מחשוב

האם התמיכה הטכנית שלך במסלול הנכון?

שירותי מחשוב | מחשוב ענן | תמיכה | ניהול מערכות מידע | ERP | פתרונות מחשוב

tmiha7414תמיכה טכנית היא תמיכה טכנית, אבל הדרך בה העסק שלך צורך את שירותי התמיכה הטכנית יכולה להשתנות.

לכל עסק צרכים שונים, נפח פעילות אחר ודרישות טכניות שונות. לכן, הגיוני ומתבקש כי שירותי תמיכה טכנית יינתנו באופן מדויק וממוקד בהתאם לצרכי החברה.

אילו מסלולי תמיכה טכנית קיימים והאם החברה שלך נמצאת במסלול הנכון, הרווחי והמשתלם ביותר עבורה?

שירותי Help Desk

שירותי ה"עזרה הראשונה", מיון חירום אם תרצו. שירותי ה-Help Desk יכולים להינתן כחלק מחבילת תמיכה כוללת או אד-הוק, לחברות שאינן נזקקות לשירותי תמיכה באופן שוטף אבל זקוקות לכתובת מקצועית לפתרון בעיות שמתעוררות בתחום המחשוב והטכנולוגיה.

תמיכה טכנית על בסיס ריטיינר

מסלול זה מתאים לחברות הנזקקות לשירותי תמיכה טכנית על בסיס קבוע ומתמשך, לא אוהבות הפתעות ורוצות לדעת בתחילת החודש את הסכום הסופי. ריטיינר מתאים במיוחד לחברות בעלות נפח פעילות משמעותי, שייהנו מיתרונות כלכליים ורווח מצטבר שמספק המסלול ללקוחותיו היותר פעילים.

תמיכה טכנית על בסיס בנק שעות

בנק שעות הוא מסלול עבור לקוחות בעלי נפח פעילות בינוני. מצד אחד, ברור וידוע להם כי יזדקקו לתמיכה טכנית מקצועית ואמינה על בסיס קבוע, אבל מנגד, מסלול הריטיינר אינו כלכלי עבורם, בהתחשב בצרכי הארגון שלהם. בנק השעות מאפשר להם לקבל תמיכה טכנית מקצועית, זמינה ומשתלמת, תפורה בדיוק לצורכיהם.

תמיכה טכנית במסגרת השמת כח אדם

ארגונים הזקוקים לתמיכה טכנית On Location, פונים למסלול השמת כח אדם. במקרה זה, איש התמיכה הטכנית המקצועי יושב בתוך הארגון ומספק את שירותיו כחלק בלתי נפרד מצוות העובדים.

אז איזה תמיכה טכנית הארגון שלך צריך?

"אדום" מנהלת מערך מתקדם של תמיכה טכנית ומומחית ובשימוש בטכנולוגיית מידע לצורך ייעול החברה. פעילותה של "אדום" תפורה ומותאמת אישית לכל חברה ונותנת מענה לצרכים העסקיים-ניהוליים-אסטרטגיים בראיה רחבה ועם מבט קדימה להתייעלות כוללת של הארגון כולו.

רוצה לשמוע עוד? לייעוץ חינם, צור איתנו קשר בטלפון: 052-366-1037
או במייל: Info@adom-it.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מהי מערכת ERP?

למרות שמערכות ה-CRM תופסות בשנים האחרונות את מרכז תשומת הלב הארגונית, Customer Relationship Management הוא רק אחד מהצרכים הרבים הקיימים בארגונים המודרניים. אחד האתגרים הגדולים ביותר העומדים בפני ארגונים כיום, הוא כמות הנתונים הרבה שמייצרות כל אחת מהמחלקות המרכיבות אותם. למעשה, הנתונים עצמם אינם לב הבעיה, אלא היכולת לאגד אותם […]

שירות תחזוקת מחשבים, מה זה כולל?

אין ספק, כי כיום, אין ולו גוף עסקי אחד, בין אם זו חנות קטנה לממכר בדים בדרום הארץ, או ארגון הייטק עתיר-ידע במרכז הארץ, שאיננו עושה שימוש במחשבים. השימוש עשוי להיות במחשב בודד (אולי אפילו מנותק מרשת האינטרנט), המפעיל מספר מצומצם של תוכנות לוקאליות המותקנות בו ומחובר למדפסת מקומית, או […]

שירות השכרת שרתים – מה הוא כולל ומהם היתרונות שלו?

בעידן המודרני חלק ניכר מהעסקים לא יכולים לפעול מבלי להחזיק בשרתים ייעודיים שיספקו את צרכי המחשוב שלהם. שירות השכרת שרתים בא למעשה לענות על הצורך בשירותי מחשוב, תוך התמודדות עם המגבלות והאילוצים הקיימים. כך לדוגמה לא בכל עסק ניתן להקצות חלל לטובת אחסון של שרתים וגם לא תמיד ברור האם […]

שירות אפיון מערכות מידע

מערכות המידע במרבית הארגונים הם הלב הפועם של העסק. החל מרשימת הלקוחות הפעילים, הלידים, וקריאות השירות, כמו גם המידע הרב הנוגע למערכת הנהלת החשבונות ולהתנהלות השוטפת. בעבר, היה מקובל להשתמש בתוכנות מקומיות, שכל אחת מהן מיועדת לביצוע מטלות ספציפיות. היום, שירות אפיון מערכות מידע הוא הכיוון החדש בתחום מערכות המידע […]

יתרונות שירות תמיכת מחשבים לעסקים

יתרונות שירות תמיכת מחשבים לעסקים מרבית העסקים היום הם מבוססי מחשב. גם אם העבודה השוטפת אינה מתנהלת רק על מחשב כמו בנגרות, חשמלאות, עיצוב רהיטים, ספרות, מסעדנות ועוד, לפחות חלק מהעבודה מתבצע דרכו, למשל, לקיחת הזמנות, תשלום, מעקב אחר הזמנות שלא הושלמו וכדומה. כלומר, מחשבים הם חלק מחיינו ואנחנו חיים […]