שירותי מחשוב לעסקים
שירותי מחשוב

האם להחליף את התמיכה הטכנית

שירותי מחשוב | מחשוב ענן | תמיכה | ניהול מערכות מידע | ERP | פתרונות מחשוב

תמיכה טכניתכל עסק חייב מדי פעם לעשות בדק בית ולבחון האם ספקי השירותים שלו אכן משרתים את העסק בצורה הטובה ביותר. במיוחד בתחום של תמיכה טכנית, מנהלים רבים מעדיפים להישאר עם אותו ספק ישן ומוכר. אין להם כוח, ראש וזמן לחפש ספק חדש.

זו כמובן טעות ניהולית שלמרות שלא מרגישים אותה ביום-יום, היא עולה לחברה הרבה כסף.

4 סימנים לכך שהגיע הזמן להחליף את התמיכה הטכנית

הנה ארבעה סימנים ברורים שהגיע הזמן להחליף את ספק התמיכה הטכנית:

1. המחשוב הפך לכאב ראש. פוחד להגיע בבוקר למשרד ולגלות מה שוב לא עובד? כשמתרבות התקלות, דברים נתקעים ומערך המחשוב בחברה הפך לאבן שואבת של זמן, אנרגיות וכסף, כנראה שמשהו צריך להשתנות. תמיכה טכנית טובה הופכת את המחשוב שלך לבעיה שלה ומפנה לך את הראש לעניינים שבהם אתה באמת צריך לעסוק.

2. אין זמינות. היום, כשקיימים אמצעים  פשוטים וקלים כל כך של השתלטות על המחשב מרחוק, אין שום סיבה שספק התמיכה הטכנית שלך לא יתן לך מענה זמין וזריז תוך דקות, בכל תקלה. שילוב של פתרון תקלות מיידי באמצעים של השתלטות מרחוק, יחד עם הגעה פיזית באופן שוטף לתחזוקה קבועה, מבטיחים עבודה רציפה.

3. אין חדשנות. העולם הטכנולוגי משתנה היום על בסיס יומיומי. תמיכה טכנית שלא יודעת לעקוב, ללמוד את  השוק ולספק לך את הפתרונות הטכנולוגיים החדשניים, החסכוניים והמתאימים ביותר לחברה, כנראה לא עושה את העבודה שלה כמו שצריך. אפשר גם אחרת.

4. אין יוזמה. תמיכה טכנית שרק מגיבה ומכבה שריפות היא תמיכה טכנית שלא טובה לעסק שלך. לעומת זאת, מניעה מראש של תקלות, חשיבה של כמה צעדים קדימה ואחריות מקצועית, שומרים על התקציב שלך מצומצם ומבטיחים פעולה חלקה יותר של כל המערכות בארגון.

אם גם אצלך בחברה, ספק התמיכה הטכנית איבד גובה, הגיע הזמן להזרים דם חדש למערכת. ב"אדום" יודעים כיצד עושים את זה נכון!

"אדום" מנהלת מערך מתקדם של תמיכה טכנית ומומחית ובשימוש בטכנולוגיית מידע לצורך ייעול החברה. פעילותה של "אדום" תפורה ומותאמת אישית לכל חברה ונותנת מענה לצרכים העסקיים-ניהוליים-אסטרטגיים בראיה רחבה ועם מבט קדימה להתייעלות כוללת של הארגון כולו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מהי מערכת ERP?

למרות שמערכות ה-CRM תופסות בשנים האחרונות את מרכז תשומת הלב הארגונית, Customer Relationship Management הוא רק אחד מהצרכים הרבים הקיימים בארגונים המודרניים. אחד האתגרים הגדולים ביותר העומדים בפני ארגונים כיום, הוא כמות הנתונים הרבה שמייצרות כל אחת מהמחלקות המרכיבות אותם. למעשה, הנתונים עצמם אינם לב הבעיה, אלא היכולת לאגד אותם […]

שירות תחזוקת מחשבים, מה זה כולל?

אין ספק, כי כיום, אין ולו גוף עסקי אחד, בין אם זו חנות קטנה לממכר בדים בדרום הארץ, או ארגון הייטק עתיר-ידע במרכז הארץ, שאיננו עושה שימוש במחשבים. השימוש עשוי להיות במחשב בודד (אולי אפילו מנותק מרשת האינטרנט), המפעיל מספר מצומצם של תוכנות לוקאליות המותקנות בו ומחובר למדפסת מקומית, או […]

שירות השכרת שרתים – מה הוא כולל ומהם היתרונות שלו?

בעידן המודרני חלק ניכר מהעסקים לא יכולים לפעול מבלי להחזיק בשרתים ייעודיים שיספקו את צרכי המחשוב שלהם. שירות השכרת שרתים בא למעשה לענות על הצורך בשירותי מחשוב, תוך התמודדות עם המגבלות והאילוצים הקיימים. כך לדוגמה לא בכל עסק ניתן להקצות חלל לטובת אחסון של שרתים וגם לא תמיד ברור האם […]

שירות אפיון מערכות מידע

מערכות המידע במרבית הארגונים הם הלב הפועם של העסק. החל מרשימת הלקוחות הפעילים, הלידים, וקריאות השירות, כמו גם המידע הרב הנוגע למערכת הנהלת החשבונות ולהתנהלות השוטפת. בעבר, היה מקובל להשתמש בתוכנות מקומיות, שכל אחת מהן מיועדת לביצוע מטלות ספציפיות. היום, שירות אפיון מערכות מידע הוא הכיוון החדש בתחום מערכות המידע […]

יתרונות שירות תמיכת מחשבים לעסקים

יתרונות שירות תמיכת מחשבים לעסקים מרבית העסקים היום הם מבוססי מחשב. גם אם העבודה השוטפת אינה מתנהלת רק על מחשב כמו בנגרות, חשמלאות, עיצוב רהיטים, ספרות, מסעדנות ועוד, לפחות חלק מהעבודה מתבצע דרכו, למשל, לקיחת הזמנות, תשלום, מעקב אחר הזמנות שלא הושלמו וכדומה. כלומר, מחשבים הם חלק מחיינו ואנחנו חיים […]