שירותי מחשוב לעסקים
שירותי מחשוב

הטמעת מערכת CRM בעסק

שירותי מחשוב | מחשוב ענן | תמיכה | ניהול מערכות מידע | ERP | פתרונות מחשוב

עסקים רבים מתלבטים האם מערכת CRM לניהול מערך קשרי הלקוחות, היא בבחינת צורך אמיתי והכרחי, או שמדובר במותרות אשר ניתן לספק בדרכים אחרות. התשובה היא כמובן מורכבת ותלויה בפרמטרים רבים, ייחודיים לכל עסק ועסק, אבל אפשר להצביע על מספר מגמות עיקריות שיוכלו לתת לך כיוון ונקודות למחשבה בנוגע לרכישת מערכת CRM לעסק שלך.

נקודות למחשבה בנושא מערכת CRM

  • כמות הלקוחות
    מקובל לחשוב כי רק עסקים גדולים בעלי כמות לקוחות גדולה במיוחד זקוקים למערכת CRM, אך בפועל, ניתן לראות כי כמות לקוחות אינה המדד היחיד לבחינת הצורך במערכת, אלא גם הייעול, החיסכון והפונקציונאליות שהיא מספקת. לעיתים, דווקא עסקים קטנים ובינוניים, בהם כל עובד ממלא מספר תפקידים ונדרש לנגישות גבוהה למידע בתחומים שונים, יכולים להפיק את מירב התועלת ממערכת CRM, ולשפר באופן משמעותי את יכולותיהם המקצועיות, תוך הצגת ביצועים משופרים.
  • בקרה טובה יותר על פעילות העובדים
    אם בעסק שלך אין מדדים זמינים ומעודכנים של פעילות העובדים, ומידע על האפקטיביות שלהם, ייתכן ומערכת CRM תוכל לספק לך את האינפורמציה החשובה הזו, ותסייע לך בהתייעלות. בין אם מדובר בתפוקות עובדים, או בניתוב חכם יותר של הפעילות, המערכת מאפשרת בקרה שוטפת על כל מה שקורה אצלך בעסק, ומספקת נתונים יקרי ערך שמאפשרים לחסוך כסף בטווח הארוך.
  • אוטומציה של תהליכים
    מערכת CRM מייצרת אוטומאציה של תהליכים, ומפנה את העובדים שלך לעסוק בפעילויות שלשמן נשכרו, במקום לבצע פעולות טכניות הכרחיות. מעבר לחיסכון הברור בזמן עבודה, יעילות גבוהה יותר של העובדים ואפילו שביעות רצון וסיפוק בעבודה, האוטומאציה גם מונעת תקלות שמקורן ב – "גורם האנושי", ומפחיתה טעויות יקרות.
  • יכולת לצפות מגמות בשוק ולתת להן מענה
    מערכת CRM אשר מנטרת באופן רציף את הפעילות, מאפשרת לזהות מגמות, שינויים, ותמורות בשוק עוד לפני שהשלכותיהן מגיעות לפעילות בשטח, ומאפשרת לעסק להיערך ולתת לשינויים אלה מענה.

ביצוע מקצועי

הצורך במערכת CRM לא תלוי בגודל החברה – אך עסק שמחליט להטמיע אותה, חייב לעשות זאת בצורה נכונה! חשוב לזכור שמדובר במערכת אשר מצריכה לא רק רכישה, אלא גם תהליך הטמעה שחשוב לבצוע באופן נכון וחכם. לכן, חשוב לוודא שיש לך גורמים מקצועיים ומנהלי מערכות מידע שיכולים ללוות אותך בכל שלב בתהליך, במתינות, בשיקול דעת, ובכל אספקט שהמערכת דורשת: החל מהיבטים טכניים, וכלה בחשיבה על תקשור המהלך באופן פנים-ארגוני, הדרכה, ושיתוף העובדים בתהליך.

"אדום" מציגה מגוון פתרונות מותאמים אישית לעסקים, כולל הטמעה חלקה של מערכות CRM בארגון. ההחלטה על הטמעת מערכת CRM צריכה לקחת בחשבון את המערכות הקיימות כיום בארגון, את האלטרנטיבות הטכנולוגיות, את הצרכים של הארגון, את מטרותיו העסקיות תוך ראייה קדימה וחשיבה אסטרטגית – עסקית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מהי מערכת ERP?

למרות שמערכות ה-CRM תופסות בשנים האחרונות את מרכז תשומת הלב הארגונית, Customer Relationship Management הוא רק אחד מהצרכים הרבים הקיימים בארגונים המודרניים. אחד האתגרים הגדולים ביותר העומדים בפני ארגונים כיום, הוא כמות הנתונים הרבה שמייצרות כל אחת מהמחלקות המרכיבות אותם. למעשה, הנתונים עצמם אינם לב הבעיה, אלא היכולת לאגד אותם […]

שירות תחזוקת מחשבים, מה זה כולל?

אין ספק, כי כיום, אין ולו גוף עסקי אחד, בין אם זו חנות קטנה לממכר בדים בדרום הארץ, או ארגון הייטק עתיר-ידע במרכז הארץ, שאיננו עושה שימוש במחשבים. השימוש עשוי להיות במחשב בודד (אולי אפילו מנותק מרשת האינטרנט), המפעיל מספר מצומצם של תוכנות לוקאליות המותקנות בו ומחובר למדפסת מקומית, או […]

שירות השכרת שרתים – מה הוא כולל ומהם היתרונות שלו?

בעידן המודרני חלק ניכר מהעסקים לא יכולים לפעול מבלי להחזיק בשרתים ייעודיים שיספקו את צרכי המחשוב שלהם. שירות השכרת שרתים בא למעשה לענות על הצורך בשירותי מחשוב, תוך התמודדות עם המגבלות והאילוצים הקיימים. כך לדוגמה לא בכל עסק ניתן להקצות חלל לטובת אחסון של שרתים וגם לא תמיד ברור האם […]

שירות אפיון מערכות מידע

מערכות המידע במרבית הארגונים הם הלב הפועם של העסק. החל מרשימת הלקוחות הפעילים, הלידים, וקריאות השירות, כמו גם המידע הרב הנוגע למערכת הנהלת החשבונות ולהתנהלות השוטפת. בעבר, היה מקובל להשתמש בתוכנות מקומיות, שכל אחת מהן מיועדת לביצוע מטלות ספציפיות. היום, שירות אפיון מערכות מידע הוא הכיוון החדש בתחום מערכות המידע […]

יתרונות שירות תמיכת מחשבים לעסקים

יתרונות שירות תמיכת מחשבים לעסקים מרבית העסקים היום הם מבוססי מחשב. גם אם העבודה השוטפת אינה מתנהלת רק על מחשב כמו בנגרות, חשמלאות, עיצוב רהיטים, ספרות, מסעדנות ועוד, לפחות חלק מהעבודה מתבצע דרכו, למשל, לקיחת הזמנות, תשלום, מעקב אחר הזמנות שלא הושלמו וכדומה. כלומר, מחשבים הם חלק מחיינו ואנחנו חיים […]