שירותי מחשוב לעסקים
שירותי מחשוב

לצפות ליותר מהתמיכה הטכנית שלך

שירותי מחשוב | מחשוב ענן | תמיכה | ניהול מערכות מידע | ERP | פתרונות מחשוב

תמיכה טכניתמנהל, כשאתה שומע את המילים תמיכה טכנית, אתה חושב מיד על פונקציה של תיקון תקלות במערך המחשוב בחברה. במקרה הטוב, הדמיון מרחיק עד להצעות לשדרוג וקצת רכש.

אם זו כל הציפייה שלך מהתמיכה הטכנית שלך, כנראה שאתה מפספס בגדול. הנה כמה דברים שאתה בהחלט יכול לצפות להם מספק התמיכה הטכנית שלך, כחלק מהשירות שאתה מקבל ממנו.

הדרכה

חלק גדול מהתקלות ניתנות לתיקון עצמי ומהיר, ללא שימוש בבנק השעות או בזבוז זמן. התמיכה הטכנית שלך בהחלט יכולה להדריך את העובדים כיצד להימנע מתקלות פשוטות או להתמודד איתן כשהן מופיעות.

יוזמה

תמיכה טכנית טובה היא לא רק רספונסיבית אלא פרואקטיבית. ספק מוצלח לא יפסיק לחשוב כיצד ניתן לייעל ביצועים ולאפשר לחברה שלך לתפקד טוב וחסכוני יותר.

חדשנות

אנחנו חיים בעידן שבו לכל בעיה יש כמה פתרונות אפשריים. חשיבה מקורית וחדשנות היא לחם חוקו של ספק תמיכה טכנית מעולה ויכולה לעשות את ההבדל בין תקיעות ובזבוז, לבין הלחה אמיתית.

זמינות

כשהלקוחות שלך מצפים ממך להיות זמין להם הרבה מעבר לשעות העבודה הרגילות, אתה לא יכול להרשות לעצמך פחות מזה מהתמיכה הטכנית שלך. היום קל יותר לספק תמיכה טכנית באמצעות שליטה מרחוק ומגוון אמצעים מתקדמים.

אמינות

כשספק תמיכה טכנית מרגיש מחויב לחברה, ממש כאילו מדובר בארגון הפרטי שלו, המחשבה, האנרגיה, המאמץ והשקיפות, הם חלק בלתי נפרד מהשירות שהוא נותן. כמו כל איש מקצוע, לעיתים לא קל לאמוד ולמדוד את השירות שקיבלת ולהבין האם התיקון והתמחור תואמים את התקלה. אם יש דבר אחד חשוב שאסור לך להתפשר עליו, זו השקיפות בביצוע והאמון בספק.

תמיכה טכנית ב"אדום" – תצפו מאיתנו ליותר!

"אדום" מנהלת מערך מתקדם של תמיכה טכנית ומומחית ובשימוש בטכנולוגיית מידע לצורך ייעול החברה. פעילותה של "אדום" תפורה ומותאמת אישית לכל חברה ונותנת מענה לצרכים העסקיים-ניהוליים-אסטרטגיים בראיה רחבה ועם מבט קדימה להתייעלות כוללת של הארגון כולו.

רוצה לשמוע עוד? לייעוץ חינם, צור איתנו קשר בטלפון: 052-366-1037
או במייל: Info@adom-it.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מהי מערכת ERP?

למרות שמערכות ה-CRM תופסות בשנים האחרונות את מרכז תשומת הלב הארגונית, Customer Relationship Management הוא רק אחד מהצרכים הרבים הקיימים בארגונים המודרניים. אחד האתגרים הגדולים ביותר העומדים בפני ארגונים כיום, הוא כמות הנתונים הרבה שמייצרות כל אחת מהמחלקות המרכיבות אותם. למעשה, הנתונים עצמם אינם לב הבעיה, אלא היכולת לאגד אותם […]

שירות תחזוקת מחשבים, מה זה כולל?

אין ספק, כי כיום, אין ולו גוף עסקי אחד, בין אם זו חנות קטנה לממכר בדים בדרום הארץ, או ארגון הייטק עתיר-ידע במרכז הארץ, שאיננו עושה שימוש במחשבים. השימוש עשוי להיות במחשב בודד (אולי אפילו מנותק מרשת האינטרנט), המפעיל מספר מצומצם של תוכנות לוקאליות המותקנות בו ומחובר למדפסת מקומית, או […]

שירות השכרת שרתים – מה הוא כולל ומהם היתרונות שלו?

בעידן המודרני חלק ניכר מהעסקים לא יכולים לפעול מבלי להחזיק בשרתים ייעודיים שיספקו את צרכי המחשוב שלהם. שירות השכרת שרתים בא למעשה לענות על הצורך בשירותי מחשוב, תוך התמודדות עם המגבלות והאילוצים הקיימים. כך לדוגמה לא בכל עסק ניתן להקצות חלל לטובת אחסון של שרתים וגם לא תמיד ברור האם […]

שירות אפיון מערכות מידע

מערכות המידע במרבית הארגונים הם הלב הפועם של העסק. החל מרשימת הלקוחות הפעילים, הלידים, וקריאות השירות, כמו גם המידע הרב הנוגע למערכת הנהלת החשבונות ולהתנהלות השוטפת. בעבר, היה מקובל להשתמש בתוכנות מקומיות, שכל אחת מהן מיועדת לביצוע מטלות ספציפיות. היום, שירות אפיון מערכות מידע הוא הכיוון החדש בתחום מערכות המידע […]

יתרונות שירות תמיכת מחשבים לעסקים

יתרונות שירות תמיכת מחשבים לעסקים מרבית העסקים היום הם מבוססי מחשב. גם אם העבודה השוטפת אינה מתנהלת רק על מחשב כמו בנגרות, חשמלאות, עיצוב רהיטים, ספרות, מסעדנות ועוד, לפחות חלק מהעבודה מתבצע דרכו, למשל, לקיחת הזמנות, תשלום, מעקב אחר הזמנות שלא הושלמו וכדומה. כלומר, מחשבים הם חלק מחיינו ואנחנו חיים […]