מחשוב ענן
להזמין שרותי מחשוב להזמין שרותי מחשוב
תמיכה לרשתות מחשבים, תמיכת מחשבים

שירותי ה – HELP DESK של אדום


בנק שעות  |  ריטיינר  |  תחנות עבודה  |  שרתים  |  ניהול פרוייקטים  |  השמה  |  Help Desk

מחלקת ה-Help Desk המקצועית של "אדום" עומדת לרשות לקוחותינו בכל עת ונותנת מענה לקריאות שירות ולטיפול בתקלות מחשוב בצורה מהירה ואחראית.

השילוב של שירות אישי ומסור יחד עם מקצוענות ואמינות, הופך את ה- Help Desk של "אדום" לכתובת הטובה ביותר בכל מקרה של תקלות מחשוב, טיפול בהן ובירור יסודי למניעת הישנותן.

נשמח לענות על שאלות ולספק פרטים נוספים בנושא Help Desk.

בלי ללכת עם ראש בקיר

תקלות מחשוב בארגון הן לא "תופעת טבע" בלתי נמנעת. אם אותן תקלות חוזרות אצלך שוב ושוב, כנראה שיש בעיה בסיסית שצריך לטפל בה. תומכי ה- Help Desk שלנו יודעים לא רק לפתור לך במהירות וביעילות את התקלה הנוכחית, אלא לראות את מערך המחשוב שלך כמכלול ולייעץ, להמליץ ולפתור תקלות עתידיות עוד לפני התרחשותן.

בקלות, במהירות ובנוחות

שירותי Help Desk זמינים לך מיידית באמצעות פתיחת קריאת שרות באתר. נציג תמיכה מקצועי שלנו מקבל את קריאה ומגיב לה במהירות, מקבל את אישורך לביצוע השתלטות על המחשב מרחוק ופותר את התקלה עוד לפני שהיא מספיקה לייצר צוואר בקבוק בעבודה השוטפת.

שקיפות, בקרה ואמינות

מחלקת ה- Help Desk שלנו פועלת בסטנדרטים הגבוהים ביותר על מנת לספק לך את השירות הטוב ביותר, לחסוך לך כסף ולפעול בהרמוניה על הארגון כולו.

רוצה לישון בשקט ולדעת שיש תמיד מי ששומר לך על המחשוב בארגון?

מתלבטים ומעוניינים בפרטים נוספים ?

צרו קשר ונגיע לפגישת יעוץ ללא עלות וכל התחייבות מצדכם.

שירותי מחשוב לעסקים
תמיכת מחשבים לחברות
תחזוקת מחשבים
תמיכת מחשבים בהשתלטות מרחוק
תמיכת מחשבים - בהשתלטות מרחוק