מחשוב ענן
להזמין שרותי מחשוב להזמין שרותי מחשוב
תמיכה לרשתות מחשבים, תמיכת מחשבים

שירותי תמיכה במסלול "ריטיינר"


בנק שעות  |  ריטיינר  |  תחנות עבודה  |  שרתים  |  ניהול פרוייקטים  |  השמה  |  Help Desk

מנהלים עסק וזקוקים לתמיכה שוטפת ומתמשכת במערך המחשוב של החברה?

"אדום" מציעה לך מסלול תמיכה טכנית על בסיס ריטיינר שמאפשר לך לקבל את מכלול השירותים הטובים ביותר בארץ בתחום התמיכה הטכנית – בכל עת, על פי צורך וללא הגבלה.

נשמח לענות על שאלות ולספק פרטים נוספים בנושא תמיכת ריטיינר.

לקוחות הריטיינר שלנו זוכים לליווי מקצועי לאורך החודש ולתמיכה טכנית ככל שנדרש במערך המחשוב של החברה.

הצוות המקצועי המנוסה שלנו מגיע לכל לקוח באופן שוטף – לא רק במטרה לפתור תקלות ולוודא עבודה חלקה, אלא במטרה לייעל, למנוע בעיות עתידיות ולהבטיח שהמחשוב עובד בשביל העסק בצורה הטובה ביותר.

תכולת הסכם השירות

היעד המרכזי בשירותי ניהול המערכות הוא לוודא כי מערכות המחשוב של הלקוח יפעלו באורח תקין ורציף, בהתאם להגדרת הסכם רמת שרות (SLA) משותפת ויהיו זמינות וערוכות לביצוע כל הפעולות המבוצעות באמצעותן.

שרותי ניהול המערכת כוללים: 

שירותי Help Desk, ניהול משתמשים, הרשאות, Active Directory, ניהול תיבות דואר ויומנים, מעקב וניתוח ביצועים, המלצות לרכש, כוונון מערכות, תכנון קיבולת ומעקב ניצולת, מעקב זמינות מערכות, ניהול ובקרת תצורה, קונפיגורציות במערכות, ניהול חשבונות משתמשים, ניהול ובקרת תורים (הדפסה וגישה), ניהול מערך הגיבויים – אחריות על הביצוע התקין של הגיבויים, ניהול רישיונות, ניהול שינויים, עזרה בהגדרה ויישום מדיניות אבטחת מידע, הגדרה וכתיבה של נוהלי עבודה והכנת תיק אתר.

חברת אדום מחויבת לאמנת שרות הבנויה על פי פרמטרים עסקיים, הגדרת תהליך שיפור מתמיד ושדרוג מערכות על פי צרכי הארגון, וכן שיטת תמחור גמישה המאפשרת התאמה בין פרמטרים עסקיים של הלקוח לסך ההוצאה על מערכות המידע.

רוצה לישון בשקט ולדעת שיש תמיד מי ששומר לך על המחשוב בארגון?

מתלבטים ומעוניינים בפרטים נוספים ?

צרו קשר ונגיע לפגישת יעוץ ללא עלות וכל התחייבות מצדכם.

שירותי מחשוב לעסקים
תמיכת מחשבים לחברות
תחזוקת מחשבים
תמיכת מחשבים בהשתלטות מרחוק
תמיכת מחשבים - בהשתלטות מרחוק