בנק שעות | ריטיינר | תחנות עבודה | שרתים | ניהול פרוייקטים | השמה | Help Desk
חברת “אדום” מספקת שירותי תמיכה טכנית באמצעות השתלטות מרחוק בזמינות מיידית, באמצעות צוות מקצועי, כדי שתוכלו לחזור לעבודה במהירות מקסימאלית ובלי הפרעות.
אנחנו מודעים שלכל עסק יש את הצרכים ואת נפח הפעילות שלו, לכן אנו מציעים תמיכה טכנית במגוון מסלולים:
- שירותי Help Desk
- תמיכה טכנית על בסיס ריטיינר
- תמיכה טכנית על בסיס בנק שעות
- תמיכה טכנית במסגרת השמת כח אדם
נשמח לענות על שאלות ולספק פרטים נוספים בנושא תמיכה וסיוע טכני.
תכולת השירותים
במסגרת חוזה התקשרות חברת אדום תקבל על עצמה אחריות כוללת על תחזוקת מערכות החומרה, תוכנה, תקשורת המידע והתשתיות של חברתכם. התמיכה במערכות כמפורט תתבצע ע”י יישום המרכיבים הבאים:
- מרכז Help Desk אשר מאפשר מתן מענה מידי לזיהוי תקלה ופתרון באמצעות השתלטות מרחוק
- מנהל רשת יהווה את נקודת הקשר המרכזית מול הלקוח בתמיכה השוטפת ולטובת עבודות יזומות
- מינוי יועץ מקצועי וכן מנהל יחידה עסקית
אופן מתן השרות
במקרה של תקלה יפתח הלקוח קריאת שרות באמצעות אתר האינטרנט ויקבל תמיכה טלפונית ו/או תמיכה על ידי השתלטות מרחוק (בהסכמת הלקוח). במקרה שהבעיה אינה ניתנת לפתרון בטלפון או ע”י השתלטות מרחוק יגיע מנהל רשת לאתר הלקוח בהתאם להגדרת הבעיה (קריטית, דחופה, רגילה) ובכפוף לתנאי הסכם SLA .
חלון השרות: ימים א’-ה’ שעות 18:00 – 08:30 (ניתן להתאמה בהתאם לצרכי הלקוח)
הגדרות לדחיפות התקלה בהגעה לאתר הלקוח
- מחלקה, קבוצת משתמשים גדולה או משתמש בכיר (בעל פעילות קריטית) מנועים מביצוע פעילות שוטפת עקב נפילת מערכת – תקלה קריטית, הגעה עד שעתיים.
- משתמש, מחלקה או אתר מנועים מכניסה למערכת או הרצת יישום ספציפי, אך עדיין יכולים לתפקד באופן עצמאי – תקלה דחופה, הגעה עד 3 שעות.
- מחלקה או אתר נחשפו לתקלה שאינה משביתה את פעילות המשתמש – תקלה רגילה, הגעה עד 4 שעות.