בנק שעות | ריטיינר | תחנות עבודה | שרתים | ניהול פרוייקטים | השמה | Help Desk
“אדום” מציעה ללקוחותיה שירותי תמיכה מקצועיים ונגישים במיוחד במסלול של “בנק שעות” המאפשר לכל עסק לתפור לעצמו בהתאמה אישית את היקף התמיכה הנדרש לו באופן גמיש ומודולרי.
מסלול “בנק שעות” מציע לך את שירותי התמיכה הטובים בארץ, מענה מהיר וזמין על ידי מקצוענים בתחום התמיכה הטכנית בסטנדרטים שעוד לא הכרת.
הסכמי רכישת בנק שעות – הלקוח ירכוש כמות שעות מראש, וישתמש בבנק השעות לכל צורך בתחום שירותי המחשוב ולפי שיקוליו. מימוש השעות ללא הגבלת זמן.
שם המשחק שלנו הוא שקיפות, אמינות ואחריות – אתה קובע את המינון ואנחנו דואגים לכל השאר!
תכולת הסכם השירות
היעד המרכזי בשירותי ניהול המערכות הוא לוודא כי מערכות המחשוב של הלקוח יפעלו באורח תקין ורציף, בהתאם להגדרת הסכם רמת שרות (SLA) משותפת ויהיו זמינות וערוכות לביצוע כל הפעולות המבוצעות באמצעותן.
שרותי ניהול המערכת כוללים:
שירותי Help Desk, ניהול משתמשים, הרשאות, Active Directory, ניהול תיבות דואר ויומנים, מעקב וניתוח ביצועים, המלצות לרכש, כוונון מערכות, תכנון קיבולת ומעקב ניצולת, מעקב זמינות מערכות, ניהול ובקרת תצורה, קונפיגורציות במערכות, ניהול חשבונות משתמשים, ניהול ובקרת תורים (הדפסה וגישה), ניהול מערך הגיבויים – אחריות על הביצוע התקין של הגיבויים, ניהול רישיונות, ניהול שינויים, עזרה בהגדרה ויישום מדיניות אבטחת מידע, הגדרה וכתיבה של נוהלי עבודה והכנת תיק אתר
חברת אדום מחויבת לאמנת שרות הבנויה על פי פרמטרים עסקיים, הגדרת תהליך שיפור מתמיד ושדרוג מערכות על פי צרכי הארגון, וכן שיטת תמחור גמישה המאפשרת התאמה בין פרמטרים עסקיים של הלקוח לסך ההוצאה על מערכות המידע.
רוצה לישון בשקט ולדעת שיש מי ששומר לך על המחשוב בארגון?
מתלבטים ומעוניינים בפרטים נוספים ?
צרו קשר ונגיע לפגישת יעוץ ללא עלות וכל התחייבות מצדכם.