כדי שתוכלו לחזור לעבודה במהירות מקסימלית ובלי הפרעות
שירותי תמיכת מחשבים בחברה או בעסק, בזמינות מיידית ובאמצעות צוות מקצועי.
- מסלול בנק שעות או ריטיינר
- תמיכה בתחנות עבודה
- תמיכה ברשתות מחשבים בעסק
- תמיכה בשרתים ארגוניים
עמדת מחשב שאינה מתפקדת במשרד או בארגון, עולה לכם כסף. המשאבים המושקעים בתיקון בעיות תוכנה או חומרה, עשויים להקטין בצורה משמעותית את שורת הרווח של החברה. מעבר לכך שעובד שאינו יכול לתפקד, עדיין מקבל משכורת מבלי לבצע את המשימות המוטלות עליו, עובד זה גם חווה תסכול בזמן ההמתנה לתיקון התקלה.
שרותי מחשוב במהירות הבזק
תמיכת המחשבים של אדום שרותי מחשוב פותרת את התקלות השונות במחשב במהירות הבזק. אם קיימת אפשרות כניסה לעמדת המחשב באמצעות האינטרנט, חלק מהטיפול יכול להתבצע מרחוק באמצעות השתלטות על המחשב ותיקון התקלה. אם המחשב אינו מחובר לאינטרנט, תוך מספר שעות יגיע נציג החברה ויחזיר את המחשב לפעילות מקסימלית.
מגוון אפשרויות התקשרות
לכל ארגון יש צרכים אחרים. בחלק מהארגונים התקלות נדירות, ולכן יש צורך בשירות מספר שעות בשבוע, אחרים זקוקים למספר שעות ביום. בדיוק לשם כך יצרנו מגוון רחב של חבילות התקשרות באמצעות רייטינר חודשי, בנק שעות, שירותי הלפ-דסק קבועים או אפילו שירותי השמה של אדם בעל יכולת טכנית הנמצא באופן קבוע במשרדי החברה.
דמיינו שיכולתם להזמין אמבולנס למחשב שלכם במקרים דחופים… זה בדיוק מה שאנו מציעים לחברות הנמצאות אתנו בחוזה התקשרות. לפי רמת דחיפות התקלה ויכולת העבודה על עמדת המחשב נוכל להגיע אליכם בחלון זמן של שעתיים במקרה דחוף, עד ארבע שעות במקרים פחות דחופים. אדום שרותי מחשוב ידאגו שעוד באותו היום התקלה תעלם כאילו לא הייתה.