שירותי מחשוב לעסקים

האם התמיכה עובדת בשבילך?

שירותי מחשוב | מחשוב ענן | תמיכה | ניהול מערכות מידע | ERP | פתרונות מחשוב

5 דרכים פשוטות לוודא שהתמיכה הטכנית שלך עובדת כמו שצריך

תמיכה במחשבים לעסקיםכמו כל ספק שירותים מומחה בתחומו, גם שירותי התמיכה הטכנית לעסק לא תמיד ברורים עד הסוף למנהלי החברה. לפעמים ארגון מתרגל לחברה מסוימת למרות שהעסק כבר השתנה והיא אינה מתאימה לו יותר. לפעמים הדרישה לשדרג יכולות מגיעה מהשטח ולפעמים מגבוה. לפעמים, מתרחשים מהלכים שמחייבים בדיקה מחודשת של איכות וסגנון התמיכה הטכנית ולעיתים עוברות שנים והכל נשאר אותו דבר.

איך תדע שהתמיכה הטכנית שלך עושה בשבילך עבודה טובה?

תמיכה יוזמת

תמיכה טכנית טובה לא מחכה לקריאה שלך. תמיכה טכנית טובה יוזמת פנייה על בסיס שוטף ובכל פעם שמתעורר צורך רלוונטי. יוצא עדכון תוכנה חדש, מושק פתרון שיכול להועיל למערך המחשוב בחברה שלך, התמיכה הטכנית חושבת עליך כל הזמן ומוודאת שהעסק שלך עובד כמו שצריך.

תמיכה מייעלת

תמיכה טכנית טובה יודעת שזמן הוא כסף. היא לא מסתפקת בפתרון הבעיה אלא דואגת שתקבל את הפיתרון האידיאלי שיאפשר לך לקבל מקסימום תועלת במינימום עלות. היא דואגת להביא את מערך המחשוב שלך ליעלות אופטימאלית ומבטיחה שאצלך בארגון כל המשאבים ינוצלו בצורה הטובה ביותר.

תמיכה מונעת

תמיכה טכנית טובה, כמו רופא טוב, שואפת למנוע תקלות עוד לפני היווצרותן ולספק לארגון שלך תנאים אידיאליים לפעולה, כדי שלא תצטרך לבזבז אף רגע יקר וכדי למנוע לך כאבי ראש והתעסקויות מיותרות. זה דורש מקצוענות, ידע, ניסיון ומחשבה – לתמיכה טכנית מצוינת יש את כל אלה.

תמיכה זמינה

במיוחד בעולם העסקים של היום, זמני תגובה הם עניין קריטי. התמיכה הטכנית שלך צריכה להתאים את עצמה ללו”ז הצפוף של הארגון שלך ולתת מענה מהיר וזמין – כשצריך – בכל מקום ובכל זמן. זמינות היא חלק בלתי נפרד מהיחס האישי והשירותיות שספק מעולה של שירותי תמיכה טכנית יעמיד לרשותך.

תמיכה מעודכנת

ספק תמיכה טכנית שמכבד את עצמו, לא יסתפק במקצועיות ובניסיון עבר, אלא יקפיד להמשיך ולהיות מעודכן תמיד, לעמוד בקצב המהיר של החידושים הטכנולוגיים ולתת מענה מיידי לכל התפתחות טכנולוגית. עם כל הפתרונות, כל היכולות וכל מה שלעידן הדיגיטלי יש להציע לעסקים המבקשים להוביל בתחומם.

שירותי תמיכה טכנית ברמה שלא הכרת!

“אדום” מציעה שירותי תמיכה טכנית ברמה אחת מעל כולם. אדום מתמחה בשימוש בטכנולוגיית מידע לצורך ייעול החברה ומקפידה על מקצועיות, שירותיות ואמינות מול לקוחותיה. פעילותה של “אדום” תפורה ומותאמת אישית לכל חברה ונותנת מענה לצרכים העסקיים-ניהוליים-אסטרטגיים בראיה רחבה ועם מבט קדימה להתייעלות כוללת של הארגון כולו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

טכנולוגיית מידע כבסיס לתקשורת פנים ארגונית יעילה

תקשורת פנים ארגונית היא קריטית לתפעול יעיל של הארגון ובסופו של דבר לרווחיות שלו. זרימת מידע טובה בין כל המחלקות, בין ההנהלה לעובדים, בין השטח למטה, עדכון בזמן אמת ושימוש חכם בביג דאטה, עומד בבסיס העבודה בארגון. כשמשהו בתקשורת הזה משתבש, משתבשת כל שרשרת התפעול, קבלת ההחלטות מתבססת על נתונים […]

הטמעת מחשוב ענן בארגון

אם בעבר מחשוב ענן היה נחלתם של ארגונים גדולים בלבד, היום כבר ניתן לומר בוודאות שכל עסק, במיוחד עסקים קטנים ובינוניים, יכולים לצאת נשכרים מהטמעת מחשוב ענן כחלק בלתי נפרד מטכנולוגיית המידע בעסק. דווקא עסקים קטנים ובינוניים יכולים להנות בצורה מקסימלית מהגמישות שבענן בין אם בוחרים בענן פרטי, ציבורי או […]

טכנולוגיה חדשנית לחיסכון בהוצאות

מערכות מחשוב מתקדמות חוסכות כסף לארגון. זה פשוט כמו שזה נשמע. בין אם מדובר במערכות אינטגרציה, תפעול וניהול, כמו ERP ו-CRM אשר מייעלות תהליכים, ממזערות מקרים שבהן דברים נופלים בין הכיסאות ומאפשרות תקשורת טובה יותר ושקיפות בין כל חלקי הארגון. בין אם מדובר במערכות אוטומציה, אשר חוסכות כח אדם, מונעות […]

ERP – חידושים ושדרוג

תחום ה-ERP עובר בתקופה האחרונה שינויים ותהפוכות שנובעות משינויים בסביבה הדיגיטלית העסקית ומשנה את פניו. ממוצר מדף מנומנם, הוא הופך לפתרון עסקי-תפעולי דיגיטלי ודינמי שמחוייב לתת למשתמשיו פתרונות גמישים, חשיבה קדימת ויכולת מענה מהירה בשווקים דיגיטליים משתנים. תוכנות ה-ERP נגישות כיום גם בענן, והן מסוגלות לתת מענה הרבה יותר גמיש, […]

כיצד לבחור תשתית מחשוב בארגון?

כשארגון מקים לעצמו תשתית מחשוב, קיימת התלבטות על מה לבסס אותה. האם להקים תשתית פנים ארגונית המבוססת על שרתים פיזיים? האם להעדיף לבסס את מערכות המחשוב ואת אחסון המידע בענן? ענן ציבורי? ענן פרטי או לשלב את התשתיות באופן היברידי. מדובר באחת ההחלטות המשמעותיות והבסיסיות ביותר למערכות המידע בארגון, לכל […]