שירותי מחשוב לעסקים
שירותי מחשוב

הטמעת מערכת CRM בעסק

שירותי מחשוב | מחשוב ענן | תמיכה | ניהול מערכות מידע | ERP | פתרונות מחשוב

עסקים רבים מתלבטים האם מערכת CRM לניהול מערך קשרי הלקוחות, היא בבחינת צורך אמיתי והכרחי, או שמדובר במותרות אשר ניתן לספק בדרכים אחרות. התשובה היא כמובן מורכבת ותלויה בפרמטרים רבים, ייחודיים לכל עסק ועסק, אבל אפשר להצביע על מספר מגמות עיקריות שיוכלו לתת לך כיוון ונקודות למחשבה בנוגע לרכישת מערכת CRM לעסק שלך.

נקודות למחשבה בנושא מערכת CRM

  • כמות הלקוחות
    מקובל לחשוב כי רק עסקים גדולים בעלי כמות לקוחות גדולה במיוחד זקוקים למערכת CRM, אך בפועל, ניתן לראות כי כמות לקוחות אינה המדד היחיד לבחינת הצורך במערכת, אלא גם הייעול, החיסכון והפונקציונאליות שהיא מספקת. לעיתים, דווקא עסקים קטנים ובינוניים, בהם כל עובד ממלא מספר תפקידים ונדרש לנגישות גבוהה למידע בתחומים שונים, יכולים להפיק את מירב התועלת ממערכת CRM, ולשפר באופן משמעותי את יכולותיהם המקצועיות, תוך הצגת ביצועים משופרים.
  • בקרה טובה יותר על פעילות העובדים
    אם בעסק שלך אין מדדים זמינים ומעודכנים של פעילות העובדים, ומידע על האפקטיביות שלהם, ייתכן ומערכת CRM תוכל לספק לך את האינפורמציה החשובה הזו, ותסייע לך בהתייעלות. בין אם מדובר בתפוקות עובדים, או בניתוב חכם יותר של הפעילות, המערכת מאפשרת בקרה שוטפת על כל מה שקורה אצלך בעסק, ומספקת נתונים יקרי ערך שמאפשרים לחסוך כסף בטווח הארוך.
  • אוטומציה של תהליכים
    מערכת CRM מייצרת אוטומאציה של תהליכים, ומפנה את העובדים שלך לעסוק בפעילויות שלשמן נשכרו, במקום לבצע פעולות טכניות הכרחיות. מעבר לחיסכון הברור בזמן עבודה, יעילות גבוהה יותר של העובדים ואפילו שביעות רצון וסיפוק בעבודה, האוטומאציה גם מונעת תקלות שמקורן ב – “גורם האנושי”, ומפחיתה טעויות יקרות.
  • יכולת לצפות מגמות בשוק ולתת להן מענה
    מערכת CRM אשר מנטרת באופן רציף את הפעילות, מאפשרת לזהות מגמות, שינויים, ותמורות בשוק עוד לפני שהשלכותיהן מגיעות לפעילות בשטח, ומאפשרת לעסק להיערך ולתת לשינויים אלה מענה.

ביצוע מקצועי

הצורך במערכת CRM לא תלוי בגודל החברה – אך עסק שמחליט להטמיע אותה, חייב לעשות זאת בצורה נכונה! חשוב לזכור שמדובר במערכת אשר מצריכה לא רק רכישה, אלא גם תהליך הטמעה שחשוב לבצוע באופן נכון וחכם. לכן, חשוב לוודא שיש לך גורמים מקצועיים ומנהלי מערכות מידע שיכולים ללוות אותך בכל שלב בתהליך, במתינות, בשיקול דעת, ובכל אספקט שהמערכת דורשת: החל מהיבטים טכניים, וכלה בחשיבה על תקשור המהלך באופן פנים-ארגוני, הדרכה, ושיתוף העובדים בתהליך.

“אדום” מציגה מגוון פתרונות מותאמים אישית לעסקים, כולל הטמעה חלקה של מערכות CRM בארגון. ההחלטה על הטמעת מערכת CRM צריכה לקחת בחשבון את המערכות הקיימות כיום בארגון, את האלטרנטיבות הטכנולוגיות, את הצרכים של הארגון, את מטרותיו העסקיות תוך ראייה קדימה וחשיבה אסטרטגית – עסקית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

טכנולוגיית מידע כבסיס לתקשורת פנים ארגונית יעילה

תקשורת פנים ארגונית היא קריטית לתפעול יעיל של הארגון ובסופו של דבר לרווחיות שלו. זרימת מידע טובה בין כל המחלקות, בין ההנהלה לעובדים, בין השטח למטה, עדכון בזמן אמת ושימוש חכם בביג דאטה, עומד בבסיס העבודה בארגון. כשמשהו בתקשורת הזה משתבש, משתבשת כל שרשרת התפעול, קבלת ההחלטות מתבססת על נתונים […]

הטמעת מחשוב ענן בארגון

אם בעבר מחשוב ענן היה נחלתם של ארגונים גדולים בלבד, היום כבר ניתן לומר בוודאות שכל עסק, במיוחד עסקים קטנים ובינוניים, יכולים לצאת נשכרים מהטמעת מחשוב ענן כחלק בלתי נפרד מטכנולוגיית המידע בעסק. דווקא עסקים קטנים ובינוניים יכולים להנות בצורה מקסימלית מהגמישות שבענן בין אם בוחרים בענן פרטי, ציבורי או […]

טכנולוגיה חדשנית לחיסכון בהוצאות

מערכות מחשוב מתקדמות חוסכות כסף לארגון. זה פשוט כמו שזה נשמע. בין אם מדובר במערכות אינטגרציה, תפעול וניהול, כמו ERP ו-CRM אשר מייעלות תהליכים, ממזערות מקרים שבהן דברים נופלים בין הכיסאות ומאפשרות תקשורת טובה יותר ושקיפות בין כל חלקי הארגון. בין אם מדובר במערכות אוטומציה, אשר חוסכות כח אדם, מונעות […]

ERP – חידושים ושדרוג

תחום ה-ERP עובר בתקופה האחרונה שינויים ותהפוכות שנובעות משינויים בסביבה הדיגיטלית העסקית ומשנה את פניו. ממוצר מדף מנומנם, הוא הופך לפתרון עסקי-תפעולי דיגיטלי ודינמי שמחוייב לתת למשתמשיו פתרונות גמישים, חשיבה קדימת ויכולת מענה מהירה בשווקים דיגיטליים משתנים. תוכנות ה-ERP נגישות כיום גם בענן, והן מסוגלות לתת מענה הרבה יותר גמיש, […]

כיצד לבחור תשתית מחשוב בארגון?

כשארגון מקים לעצמו תשתית מחשוב, קיימת התלבטות על מה לבסס אותה. האם להקים תשתית פנים ארגונית המבוססת על שרתים פיזיים? האם להעדיף לבסס את מערכות המחשוב ואת אחסון המידע בענן? ענן ציבורי? ענן פרטי או לשלב את התשתיות באופן היברידי. מדובר באחת ההחלטות המשמעותיות והבסיסיות ביותר למערכות המידע בארגון, לכל […]