להלן פתרון למצב שבו אאוטלוק אינו נפתח ומתקבלת הודעת שגיאה כגון “Microsoft Outlook נתקל בבעיה ועליו להיסגר” (נוסח הודעת השגיאה תלוי בגרסת מערכת ההפעלה שבמחשב):
- אתר את הקובץ Outlook.exe.
ניתן לבצע חיפוש של הקובץ או לחפשו ידנית – Outlook.exe ממוקם בדרך כלל באחת התיקיות הבאות, בהתאם לגירסת Outlook שבה אתה משתמש:
Outlook 2010
C:Program FilesMicrosoft OfficeOffice14
Outlook 2007
C:Program FilesMicrosoft OfficeOffice12
Outlook 2003
C:Program FilesMicrosoft OfficeOffice 11
Outlook 2002
C:Program FilesMicrosoft OfficeOffice 10
Outlook 2000
C:Program FilesMicrosoft OfficeOffice 9 - בצע לחץ לחיצה ימנית על Outlook.exe ולאחר מכן לחץ על מאפיינים.
- בכרטיסייה ‘תאימות’ (Compatibility), לחץ כדי לנקות את ‘הפעל תוכנית זו במצב תאימות עבור תיבת הסימון’.
- לחץ על אישור.
- נסה להפעיל את Outlook.
שלום
ניכנסתי לתיקייה של Office 12 חיפשתי שם קובץ שקוראים לו “OutLook”
ולא מצאתי ….מה לעשות? אפשר לקבל הורדה של קובץ כזה? או התקנה של Windows office
שלום שרון
האם יש לך מחשב מסוג DELL? האם הותקנה תוספת לאאוטלוק 2010 עם by Cyberlink ? יכול להיות שתוכנה צד ג היא שגורמת לבעיה זו במחשב
בני בר
שלום
אני עובד עם אאוטלוק 2010 ויש מייל מסויים שאני מנסה לפתוח אני מקבל הודעת שגיאה והאאוטלוק נסגר, בדקתי את זה גם במחשב אחר וזו אותה הבעיה, יש לזה פתרון?
זו חתימת השגיאה:
AppName: outlook.exe AppVer: 14.0.4760.1000 AppStamp:4ba8fefd
ModName: wwlib.dll ModVer: 14.0.5123.5000 ModStamp:4c646c1f
fDebug: 0 Offset: 00038c8a
שלום
אנא שלח לנו את ההודעת שגיאה שקיבלת וננסה לעזור
בני בר
יש בידי מחשב נייד HP מערכת הפעלה WINDOWS 7 ומיקרוסופט אאוטלוק 2010
ישנה תקלה שבזמן שעובדים עם אאוטלוק כל מיל שני שמנסים להיכנס אליו מקבלים הודעת שגיאה והאאוטלוק נסגר