שירותי מחשוב לעסקים
שירותי מחשוב

5 טיפים למתקשרים לתמיכה טכנית

שירותי מחשוב | מחשוב ענן | תמיכה | ניהול מערכות מידע | ERP | פתרונות מחשוב

קריאת שירות לתמיכה הטכנית היא לעתים חלק בלתי נפרד מהעבודה. כיצד מייעלים את התהליך, מקצרים אותו וחוזרים במהירות לעבודה?

תמיכה טכנית למחשבים בחברהרוב העסקים מתייחסים לקריאה לתמיכה הטכנית במערך המחשוב כמו אל ביקור אצל רופא שיניים: רע הכרחי. לרוב מדובר על תקלות מרגיזות שמשביתות עובד, מעכבות ייצור או התקדמות בעבודה ועולות בזמן, בכסף ובעצבים. אבל יש מה לעשות!

ריכזנו עבורכם כמה טיפים שמניסיוננו מקלים על מומחי המחשבים לפתור לכם את הבעיות במהירות ויעזרו לכם למזער את הנזק ואפילו לחייך בסוף היום:

  1. בואו מוכנים
    כשאתם יוצרים קשר עם התמיכה הטכנית שלכם, תוכלו לחסוך הרבה זמן ותסכול אם תגיעו עם מידע מלא ותדעו כיצד להסביר את הבעיה או בקיצור “מה בדיוק לא עובד”. מידע רלוונטי יכול להיות:
    – האם אתם מקבלים הודעות שגיאה
    – מתי בדיוק התחילה הבעיה
    – האם ידוע לכם על מישהו שהתעסק במחשבים שלכם או אם אתם במקרה עשיתם משהו
    – איזה עוד התרחשויות קרו במקביל לתקלה
    – האם חלו שינויים מאז שהתקלה התגלתה לראשונה
    – כיצד היא משפיעה לכם על הפעילות
    – מה עשיתם עד כה כדי לפתור אותה?
  2. צרו תנאים מיטביים
    קחו בחשבון שאיש התמיכה שלכם צריך גישה לשרתים, לארונות תקשורת, לציוד רלוונטי, לסיסמאות ולמידע נוסף לפעמים. היו זמינים בשבילו עם כל המידע שהוא צריך, פנו לו דרך ואפשרו לו לעבוד במהירות.
  3. תנו אמון
    התקשרתם לאיש מקצוע כדי לפתור תקלה. זכותכם לשאול, לבדוק, להקשות ולוודא שהוא יודע מה הוא עושה, אבל ברגע שאתם סומכים עליו, תנו לו לעבוד וסמכו עליו שהוא עושה כמיטב יכולתו על מנת להחזיר אתכם לפעילות במהירות המרבית. גם אם אתם לחוצים בזמן, מתוסכלים ועצבניים על יום עבודה שהלך, תקשורת טובה ומכבדת תעשה פלאים למוטיבציה של איש התמיכה הטכנית שלכם לעשות מעל ומעבר כדי לפתור לכם את התקלה.
  4. אלוהים נמצא בפרטים הקטנים
    גם פיסות מידע שנראות לכם זניחות, יכולות להיות מועילות מאד לאיש המחשבים שמחפש את התקלה. בין אם זו הפסקת החשמל שהתרחשה, או הילדים שהגיעו לביקור והורידו משחקים מהרשת, ספקו בגילוי לב את כל המידע הידוע לכם. כי רק איש תמיכה טכנית שכבר ראה תקלות שונות ומשונות, יוכל לחבר בין הנתונים ולהסיק במהירות את המסקנות שיובילו לאיתור התקלה ולפתרונה.
  5. מניעה היא התרופה הטובה ביותר
    הנתונים שלנו מראים באופן חד-משמעי, כי מערך מחשוב מתוחזק כראוי באופן שוטף מצמצם משמעותית את הצורך בקריאות שירות ובפנייה לתמיכה. לכן, אנחנו ממליצים בחום לוודא שחברת המחשוב שלכם יוזמת ביקורים שוטפים לתחזוקה, שדרוג וטיפול במערכות המידע וכך חוסכת לכם זמן עבודה יקר, מונעת תקלות שמשביתות עובדים, טרטור מיותר ועוגמת נפש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

טכנולוגיית מידע כבסיס לתקשורת פנים ארגונית יעילה

תקשורת פנים ארגונית היא קריטית לתפעול יעיל של הארגון ובסופו של דבר לרווחיות שלו. זרימת מידע טובה בין כל המחלקות, בין ההנהלה לעובדים, בין השטח למטה, עדכון בזמן אמת ושימוש חכם בביג דאטה, עומד בבסיס העבודה בארגון. כשמשהו בתקשורת הזה משתבש, משתבשת כל שרשרת התפעול, קבלת ההחלטות מתבססת על נתונים […]

הטמעת מחשוב ענן בארגון

אם בעבר מחשוב ענן היה נחלתם של ארגונים גדולים בלבד, היום כבר ניתן לומר בוודאות שכל עסק, במיוחד עסקים קטנים ובינוניים, יכולים לצאת נשכרים מהטמעת מחשוב ענן כחלק בלתי נפרד מטכנולוגיית המידע בעסק. דווקא עסקים קטנים ובינוניים יכולים להנות בצורה מקסימלית מהגמישות שבענן בין אם בוחרים בענן פרטי, ציבורי או […]

טכנולוגיה חדשנית לחיסכון בהוצאות

מערכות מחשוב מתקדמות חוסכות כסף לארגון. זה פשוט כמו שזה נשמע. בין אם מדובר במערכות אינטגרציה, תפעול וניהול, כמו ERP ו-CRM אשר מייעלות תהליכים, ממזערות מקרים שבהן דברים נופלים בין הכיסאות ומאפשרות תקשורת טובה יותר ושקיפות בין כל חלקי הארגון. בין אם מדובר במערכות אוטומציה, אשר חוסכות כח אדם, מונעות […]

ERP – חידושים ושדרוג

תחום ה-ERP עובר בתקופה האחרונה שינויים ותהפוכות שנובעות משינויים בסביבה הדיגיטלית העסקית ומשנה את פניו. ממוצר מדף מנומנם, הוא הופך לפתרון עסקי-תפעולי דיגיטלי ודינמי שמחוייב לתת למשתמשיו פתרונות גמישים, חשיבה קדימת ויכולת מענה מהירה בשווקים דיגיטליים משתנים. תוכנות ה-ERP נגישות כיום גם בענן, והן מסוגלות לתת מענה הרבה יותר גמיש, […]

כיצד לבחור תשתית מחשוב בארגון?

כשארגון מקים לעצמו תשתית מחשוב, קיימת התלבטות על מה לבסס אותה. האם להקים תשתית פנים ארגונית המבוססת על שרתים פיזיים? האם להעדיף לבסס את מערכות המחשוב ואת אחסון המידע בענן? ענן ציבורי? ענן פרטי או לשלב את התשתיות באופן היברידי. מדובר באחת ההחלטות המשמעותיות והבסיסיות ביותר למערכות המידע בארגון, לכל […]