שירותי מחשוב לעסקים
שירותי מחשוב

אופיס 2016 – מה השתנה

שירותי מחשוב | מחשוב ענן | תמיכה | ניהול מערכות מידע | ERP | פתרונות מחשוב

אופיס 2016חבילת אופיס של מיקרוסופט עם יותר מ-1.2 מיליארד משתמשים נמצאת כמעט בכל מקום בו יש windows ועכשיו, 3 שנים מאז העדכון האחרון מוציאה מיקרוסופט את חבילת אופיס 2016 בגרסאות Home ו – Student הכוללות את יישומי Word, Excel, PowerPoint, OneNote אולם ללא Outlook ו- Access, שיהיו כלולים רק בחבילת ה -Office Business או Professional.

המוטו של מייקרוסופט הוא להפוך את סל הכלים שלה, וחבילת האופיס ביניהם למוצר אשר מתעדכן כל הזמן, זמין בענן, ומקבל תכונות חדשות על בסיס קבוע.

מהפיכת הענן ואופיס

בהמשך למגמה שהתחילה בגרסה הקודמת של אופיס של אחסון מסמכים בענן, אופיס 2016 נועד כדי להפוך את השיתוף לקל באופן משמעותי בכל מכשיר ובזמן אמת.

המשרד כבר לא מוגבל למחשב במשרד או למחשב הנייד, ניתן לגשת, לערוך ולבצע כל פעולה באמצעות תוכנת אופיס בכל מכשיר נייד, בסלולארי, או בטאבלט.
מהפיכת הענן של אופיס הושלמה כאן לחלוטין.

שינויים בממשק החיצוני

כל הכפתורים, היישומים והאפשרויות נמצאים במקום שאתם מכירים ורגילים אליהם. אבל בכל אחת מתוכנות אופיס קיימים שינויים ושיפורים, תוספות ואפשרויות חיפוש אינטואיטיביות שלא היו קודם לכן, המאפשרות לנצל טוב יותר את האפשרויות הקיימות והחדשות.

מנוע החיפוש bing לשירות המשתמש

מיקרוסופט עושה שימוש במנוע החיפוש bing כשהוא מוטמע בתוכנות אופיס ומאפשר לחפש באופן אינטואיטיבי פריטים במסמכים ובהודעות דוא"ל, לחפש משמעויות של ביטוי או לאימות מידע.

עריכת מסמכים משותפת בזמן אמת

התוספת הגדולה ביותר ל-word היא עריכה משותפת בזמן אמת.
בפעם הראשונה ניתן לראות בזמן אמת מה מקלידים משתמשים אחרים במסמך המאוחסן באחד משירותי הענן של מיקרוסופט, אופציה שהייתה שמורה עד כה רק לגרסאות רשת של אופיס.

כך ניתן לעבוד במקביל, לראות מיידית אילו שינויים מבצעים משתמשים אחרים במסמך ולחסוך זמן יקר של תיקונים ועריכה.

לצד העריכה המשותפת בזמן אחד קיים פאנל היסטוריה של גירסאות קודמות נגיש ושימושי במיוחד.
כולנו יודעים כיצד ריבוי משתמשים יכול לייצר בלגן ולהרוס את העבודה הקשה של משתמשים אחרים. פאנל ההיסטוריה מאפשר לשחזר גירסאות קודמות תוך שניות.

אאוטלוק עבר מתיחת פנים

מיקרוסופט הוסיפה דרך חכמה כדי לנהל את הקבצים המצורפים ב- Outlook. אפשר לצרף מסמכים אחרונים שעבדת עליהם מבלי לפתוח חלון דו-שיח.

הטריק החכם כאן הוא שאם המסמך מאוחסן ב- OneDrive או בשירותי ענן אחרים של מיקרוסופט, אז הוא לא יצורף לדואר האלקטרוני כקובץ, אלא קישור ישלח במקום.

זה טריק שגוגל ו- Dropbox שניהם כבר מיישמים, אבל זה מרגיש טבעי במיוחד ב- Outlook.
היתרון – חיסכון במקום איחסון וקלות השיתוף בין משתמשים שונים.

כמו כן, לאופיס 2016 כלי ארגון דואר הנקרא Clutter.
הוא מנקה הודעות בעדיפות נמוכה לתיקייה נפרדת ומארגן את הדוא"ל באופן אוטומאטי.

אופיס בכל מקום, מכל מקום ולא רק על מחשבי windows

זו אולי הבשורה הגדולה של אופיס 2016.
הכלים של אופיס עכשיו נגישים וזמינים תוך סינרגיה בין פלטפורמות, חוצים מכשירים, משתמשים ומאפשרים להשלים את החזון של סביבת העבודה המודרנית.

האם כדאי לי לעבור?

נראה שכן.
הכלים השתכללו, ליקויים תוקנו ואין שינויים מרגיזים בממשק.

מומלץ במיוחד אם מספר אנשים עובדים אצלכם על אותו מסמך.
היכולות המשופרות יכולות לסייע לעבודה יעילה יותר, לחסוך זמן וטעויות.

ניתן להוריד את גרסת ההדגמה של Office 2016 בחינם לגרסה מוגבלת ל-180 יום והיא מותאמת לבעלי חלונות 7 ומעלה. מיקרוסופט מבקשת להסיר גרסאות מוקדמות של חבילת האופיס לפני ההתקנה.

רוצים להתייעץ? אנחנו כאן בשבילכם!
לייעוץ חינם, צור איתנו קשר בטלפון: 052-366-1037
או במייל:Info@adom-it.co.il

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מהי מערכת ERP?

למרות שמערכות ה-CRM תופסות בשנים האחרונות את מרכז תשומת הלב הארגונית, Customer Relationship Management הוא רק אחד מהצרכים הרבים הקיימים בארגונים המודרניים. אחד האתגרים הגדולים ביותר העומדים בפני ארגונים כיום, הוא כמות הנתונים הרבה שמייצרות כל אחת מהמחלקות המרכיבות אותם. למעשה, הנתונים עצמם אינם לב הבעיה, אלא היכולת לאגד אותם […]

שירות תחזוקת מחשבים, מה זה כולל?

אין ספק, כי כיום, אין ולו גוף עסקי אחד, בין אם זו חנות קטנה לממכר בדים בדרום הארץ, או ארגון הייטק עתיר-ידע במרכז הארץ, שאיננו עושה שימוש במחשבים. השימוש עשוי להיות במחשב בודד (אולי אפילו מנותק מרשת האינטרנט), המפעיל מספר מצומצם של תוכנות לוקאליות המותקנות בו ומחובר למדפסת מקומית, או […]

שירות השכרת שרתים – מה הוא כולל ומהם היתרונות שלו?

בעידן המודרני חלק ניכר מהעסקים לא יכולים לפעול מבלי להחזיק בשרתים ייעודיים שיספקו את צרכי המחשוב שלהם. שירות השכרת שרתים בא למעשה לענות על הצורך בשירותי מחשוב, תוך התמודדות עם המגבלות והאילוצים הקיימים. כך לדוגמה לא בכל עסק ניתן להקצות חלל לטובת אחסון של שרתים וגם לא תמיד ברור האם […]

שירות אפיון מערכות מידע

מערכות המידע במרבית הארגונים הם הלב הפועם של העסק. החל מרשימת הלקוחות הפעילים, הלידים, וקריאות השירות, כמו גם המידע הרב הנוגע למערכת הנהלת החשבונות ולהתנהלות השוטפת. בעבר, היה מקובל להשתמש בתוכנות מקומיות, שכל אחת מהן מיועדת לביצוע מטלות ספציפיות. היום, שירות אפיון מערכות מידע הוא הכיוון החדש בתחום מערכות המידע […]

יתרונות שירות תמיכת מחשבים לעסקים

יתרונות שירות תמיכת מחשבים לעסקים מרבית העסקים היום הם מבוססי מחשב. גם אם העבודה השוטפת אינה מתנהלת רק על מחשב כמו בנגרות, חשמלאות, עיצוב רהיטים, ספרות, מסעדנות ועוד, לפחות חלק מהעבודה מתבצע דרכו, למשל, לקיחת הזמנות, תשלום, מעקב אחר הזמנות שלא הושלמו וכדומה. כלומר, מחשבים הם חלק מחיינו ואנחנו חיים […]