שירותי מחשוב לעסקים
שירותי מחשוב

האם התמיכה הטכנית שלך במסלול הנכון?

שירותי מחשוב | מחשוב ענן | תמיכה | ניהול מערכות מידע | ERP | פתרונות מחשוב

tmiha7414תמיכה טכנית היא תמיכה טכנית, אבל הדרך בה העסק שלך צורך את שירותי התמיכה הטכנית יכולה להשתנות.

לכל עסק צרכים שונים, נפח פעילות אחר ודרישות טכניות שונות. לכן, הגיוני ומתבקש כי שירותי תמיכה טכנית יינתנו באופן מדויק וממוקד בהתאם לצרכי החברה.

אילו מסלולי תמיכה טכנית קיימים והאם החברה שלך נמצאת במסלול הנכון, הרווחי והמשתלם ביותר עבורה?

שירותי Help Desk

שירותי ה”עזרה הראשונה”, מיון חירום אם תרצו. שירותי ה-Help Desk יכולים להינתן כחלק מחבילת תמיכה כוללת או אד-הוק, לחברות שאינן נזקקות לשירותי תמיכה באופן שוטף אבל זקוקות לכתובת מקצועית לפתרון בעיות שמתעוררות בתחום המחשוב והטכנולוגיה.

תמיכה טכנית על בסיס ריטיינר

מסלול זה מתאים לחברות הנזקקות לשירותי תמיכה טכנית על בסיס קבוע ומתמשך, לא אוהבות הפתעות ורוצות לדעת בתחילת החודש את הסכום הסופי. ריטיינר מתאים במיוחד לחברות בעלות נפח פעילות משמעותי, שייהנו מיתרונות כלכליים ורווח מצטבר שמספק המסלול ללקוחותיו היותר פעילים.

תמיכה טכנית על בסיס בנק שעות

בנק שעות הוא מסלול עבור לקוחות בעלי נפח פעילות בינוני. מצד אחד, ברור וידוע להם כי יזדקקו לתמיכה טכנית מקצועית ואמינה על בסיס קבוע, אבל מנגד, מסלול הריטיינר אינו כלכלי עבורם, בהתחשב בצרכי הארגון שלהם. בנק השעות מאפשר להם לקבל תמיכה טכנית מקצועית, זמינה ומשתלמת, תפורה בדיוק לצורכיהם.

תמיכה טכנית במסגרת השמת כח אדם

ארגונים הזקוקים לתמיכה טכנית On Location, פונים למסלול השמת כח אדם. במקרה זה, איש התמיכה הטכנית המקצועי יושב בתוך הארגון ומספק את שירותיו כחלק בלתי נפרד מצוות העובדים.

אז איזה תמיכה טכנית הארגון שלך צריך?

“אדום” מנהלת מערך מתקדם של תמיכה טכנית ומומחית ובשימוש בטכנולוגיית מידע לצורך ייעול החברה. פעילותה של “אדום” תפורה ומותאמת אישית לכל חברה ונותנת מענה לצרכים העסקיים-ניהוליים-אסטרטגיים בראיה רחבה ועם מבט קדימה להתייעלות כוללת של הארגון כולו.

רוצה לשמוע עוד? לייעוץ חינם, צור איתנו קשר בטלפון: 052-366-1037
או במייל: Info@adom-it.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

טכנולוגיית מידע כבסיס לתקשורת פנים ארגונית יעילה

תקשורת פנים ארגונית היא קריטית לתפעול יעיל של הארגון ובסופו של דבר לרווחיות שלו. זרימת מידע טובה בין כל המחלקות, בין ההנהלה לעובדים, בין השטח למטה, עדכון בזמן אמת ושימוש חכם בביג דאטה, עומד בבסיס העבודה בארגון. כשמשהו בתקשורת הזה משתבש, משתבשת כל שרשרת התפעול, קבלת ההחלטות מתבססת על נתונים […]

הטמעת מחשוב ענן בארגון

אם בעבר מחשוב ענן היה נחלתם של ארגונים גדולים בלבד, היום כבר ניתן לומר בוודאות שכל עסק, במיוחד עסקים קטנים ובינוניים, יכולים לצאת נשכרים מהטמעת מחשוב ענן כחלק בלתי נפרד מטכנולוגיית המידע בעסק. דווקא עסקים קטנים ובינוניים יכולים להנות בצורה מקסימלית מהגמישות שבענן בין אם בוחרים בענן פרטי, ציבורי או […]

טכנולוגיה חדשנית לחיסכון בהוצאות

מערכות מחשוב מתקדמות חוסכות כסף לארגון. זה פשוט כמו שזה נשמע. בין אם מדובר במערכות אינטגרציה, תפעול וניהול, כמו ERP ו-CRM אשר מייעלות תהליכים, ממזערות מקרים שבהן דברים נופלים בין הכיסאות ומאפשרות תקשורת טובה יותר ושקיפות בין כל חלקי הארגון. בין אם מדובר במערכות אוטומציה, אשר חוסכות כח אדם, מונעות […]

ERP – חידושים ושדרוג

תחום ה-ERP עובר בתקופה האחרונה שינויים ותהפוכות שנובעות משינויים בסביבה הדיגיטלית העסקית ומשנה את פניו. ממוצר מדף מנומנם, הוא הופך לפתרון עסקי-תפעולי דיגיטלי ודינמי שמחוייב לתת למשתמשיו פתרונות גמישים, חשיבה קדימת ויכולת מענה מהירה בשווקים דיגיטליים משתנים. תוכנות ה-ERP נגישות כיום גם בענן, והן מסוגלות לתת מענה הרבה יותר גמיש, […]

כיצד לבחור תשתית מחשוב בארגון?

כשארגון מקים לעצמו תשתית מחשוב, קיימת התלבטות על מה לבסס אותה. האם להקים תשתית פנים ארגונית המבוססת על שרתים פיזיים? האם להעדיף לבסס את מערכות המחשוב ואת אחסון המידע בענן? ענן ציבורי? ענן פרטי או לשלב את התשתיות באופן היברידי. מדובר באחת ההחלטות המשמעותיות והבסיסיות ביותר למערכות המידע בארגון, לכל […]