תמיכה טכנית היא תמיכה טכנית, אבל הדרך בה העסק שלך צורך את שירותי התמיכה הטכנית יכולה להשתנות.
לכל עסק צרכים שונים, נפח פעילות אחר ודרישות טכניות שונות. לכן, הגיוני ומתבקש כי שירותי תמיכה טכנית יינתנו באופן מדויק וממוקד בהתאם לצרכי החברה.
אילו מסלולי תמיכה טכנית קיימים והאם החברה שלך נמצאת במסלול הנכון, הרווחי והמשתלם ביותר עבורה?
שירותי Help Desk
שירותי ה”עזרה הראשונה”, מיון חירום אם תרצו. שירותי ה-Help Desk יכולים להינתן כחלק מחבילת תמיכה כוללת או אד-הוק, לחברות שאינן נזקקות לשירותי תמיכה באופן שוטף אבל זקוקות לכתובת מקצועית לפתרון בעיות שמתעוררות בתחום המחשוב והטכנולוגיה.
תמיכה טכנית על בסיס ריטיינר
מסלול זה מתאים לחברות הנזקקות לשירותי תמיכה טכנית על בסיס קבוע ומתמשך, לא אוהבות הפתעות ורוצות לדעת בתחילת החודש את הסכום הסופי. ריטיינר מתאים במיוחד לחברות בעלות נפח פעילות משמעותי, שייהנו מיתרונות כלכליים ורווח מצטבר שמספק המסלול ללקוחותיו היותר פעילים.
תמיכה טכנית על בסיס בנק שעות
בנק שעות הוא מסלול עבור לקוחות בעלי נפח פעילות בינוני. מצד אחד, ברור וידוע להם כי יזדקקו לתמיכה טכנית מקצועית ואמינה על בסיס קבוע, אבל מנגד, מסלול הריטיינר אינו כלכלי עבורם, בהתחשב בצרכי הארגון שלהם. בנק השעות מאפשר להם לקבל תמיכה טכנית מקצועית, זמינה ומשתלמת, תפורה בדיוק לצורכיהם.
תמיכה טכנית במסגרת השמת כח אדם
ארגונים הזקוקים לתמיכה טכנית On Location, פונים למסלול השמת כח אדם. במקרה זה, איש התמיכה הטכנית המקצועי יושב בתוך הארגון ומספק את שירותיו כחלק בלתי נפרד מצוות העובדים.
אז איזה תמיכה טכנית הארגון שלך צריך?
“אדום” מנהלת מערך מתקדם של תמיכה טכנית ומומחית ובשימוש בטכנולוגיית מידע לצורך ייעול החברה. פעילותה של “אדום” תפורה ומותאמת אישית לכל חברה ונותנת מענה לצרכים העסקיים-ניהוליים-אסטרטגיים בראיה רחבה ועם מבט קדימה להתייעלות כוללת של הארגון כולו.
רוצה לשמוע עוד? לייעוץ חינם, צור איתנו קשר בטלפון: 052-366-1037
או במייל: Info@adom-it.co.il
ייעוץ אסטרטגי למחשוב ענן
מחשוב ענן הוא מונח שלעתים קרובות נזרק לחלל האוויר בימינו, אבל מה זה אומר בדיוק? בסקירה שלפניכם נזכיר את היתרונות הרבים של מחשוב ענן וכיצד הוא יכול לעזור לעסק שלך. אך במיוחד נסביר מהן התועלות של ייעוץ מחשוב בתחום מחשוב הענן, ואיך זה תורם לעסק. פתרונות מחשוב ברמה האסטרטגית העסקית […]
ניהול ידע ארגוני – מדוע זה כל כך חשוב לארגונים?
ניהול ידע ארגוני – ידע הוא כוח וכאשר הארגון מצליח להשתמש בידע לטובתו ולנצל את הידע שברשותו כדי לקדם את עצמו הידע הופך לנכס של ממש. אך ישנו גם קושי לנהל הרבה ידע שמגיע מערוצים שונים, וכאן מגיעה הטכנולוגיה לעזרה. באמצעות כלים מתקדמים כמו למשל: ניהול מערכות מידע ניתן בימינו […]
מדוע ניהול מערכות תשתית הוא קריטי לעסק שלנו?
מידע הוא כוח בעולם העסקים וזה אומר כי כל עסק צריך לחשוב על נושא המידע. העסקים צריכים לאסוף מידע, לשמור אותו, לאחזר אותו וכמובן לנתח אותו ברמה הגבוהה ביותר שיש. עסק אשר לא יצליח לבצע את הפעולות הללו הוא עסק אשר יכשל. כאן נכנס לתמונה הנושא של ניהול מערכות תשתית […]
מדוע שירותי מחשוב ענן לסטארטאפים הם קריטיים?
מחשוב ענן לסטארטאפים – בתקשורת נראה כי כל ישראלי מקים סטארטאפ ויוצא עם אקזיט של מיליונים, האמת כמובן רחוקה מאוד מכך. הקמת סטארטאפ היא בין הדברים הקשים ביותר והמסובכים ביותר שאפשר לעשות. כאשר אנו מקימים סטארטאפ אנו צריכים לחשוב על אלף ואחד דברים כמו הנהלת חשבונות או פיתוח מוצר. אך […]
מחשוב ענן – יתרונות וחסרונות
תחום מחשוב הענן כבש את עולם ה-IT בסערה. עסקים, חברות וארגונים, ללא קשר לגודלם, מבססים כיום את תשתית ה-IT שלהם בענן הציבורי, בענן הפרטי וההיברידי. לעומתם, ישנם את אלו הסוברים כי התבססות על מיחשוב ענן איננה מועילה ואף במקרים מסויימים עלולה לגרום לנזקים. לפיכך, ריכזנו עבורכם את רשימת היתרונות והחסרונות […]