שירותי מחשוב לעסקים
שירותי מחשוב

תמיכה טכנית בחירום

שירותי מחשוב | מחשוב ענן | תמיכה | ניהול מערכות מידע | ERP | פתרונות מחשוב

tmiha7414בשבועות האחרונים אנו נתקלים בצורך לספק תמיכה טכנית למגוון עסקים, ארגונים וחברות ברחבי הארץ, תוך התמודדות עם מצב בטחוני לא פשוט ולאפשר לעסקים לשמור על שגרה גם בזמן חירום.

הניסיון שלנו מאפשר לנו לעשות זאת ולספק למנהלים מספר תובנות חשובות:

1. מוכנות היא מפתח לתפקוד תקין בזמן חירום

גם עסקים שנפגעו מהמצב, שעובדיהם התגייסו או נאלצו להיעדר מסיבות שונות,  הצליחו להתגבר בקלות יתרה, אם שמרו לאורך כל השנה על רמת מוכנות גבוהה. נהלים ברורים, מידע נגיש ומסודר, תקלות שטופלו בזמן בלי דחיות – כל אלה אפשרו לעסק להמשיך ולתפקד בצורה טובה ולמזער נזקים כלכליים.

2. אמצעי שליטה מרחוק וטכנולוגיות גישה מרחוק פתרו בעיות נגישות

גם לנו, כאנשי מקצוע בתחום התמיכה הטכנית וגם לעובדים בחברות השונות, טכנולוגיות של גישה ושליטה מרחוק, אפשרו לפתור בעיות, לטפל בנושאים בוערים ולוודא שהחברה מתנהלת באופן שוטף.

3. לא להקל ראש במתקפות סייבר

הלוחמה מתקיימת במגוון חזיתות. רק מי שנכווה יודע לספר אילו נזקים יכולה מתקפת סייבר לגרום ועד כמה היא כואבת כשנתפסים לא מוכנים. חשוב להעלות כוננות גם בחברה, לתדרך את העובדים בהתאם ולתת מענה לאיומים

4. להתנהל תוך מחשבה על “היום שאחרי”

ניהול שקול, מתוכנן במחשבה קדימה, יאפשר לחברה להתאושש במהירות ממצב החירום ו”לעלות בחזרה על הסוס” מבלי להינזק כלכלית.

בחירום או בשגרה, מערך התמיכה הטכנית של “אדום” תמיד איתך!

“אדום” מנהלת מערך מתקדם של תמיכה טכנית ומומחית ובשימוש בטכנולוגיית מידע לצורך ייעול החברה. פעילותה של “אדום” תפורה ומותאמת אישית לכל חברה ונותנת מענה לצרכים העסקיים-ניהוליים-אסטרטגיים בראיה רחבה ועם מבט קדימה להתייעלות כוללת של הארגון כולו.

רוצה לשמוע עוד? לייעוץ חינם, צור איתנו קשר בטלפון: 052-366-1037
או במייל: Info@adom-it.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

טכנולוגיית מידע כבסיס לתקשורת פנים ארגונית יעילה

תקשורת פנים ארגונית היא קריטית לתפעול יעיל של הארגון ובסופו של דבר לרווחיות שלו. זרימת מידע טובה בין כל המחלקות, בין ההנהלה לעובדים, בין השטח למטה, עדכון בזמן אמת ושימוש חכם בביג דאטה, עומד בבסיס העבודה בארגון. כשמשהו בתקשורת הזה משתבש, משתבשת כל שרשרת התפעול, קבלת ההחלטות מתבססת על נתונים […]

הטמעת מחשוב ענן בארגון

אם בעבר מחשוב ענן היה נחלתם של ארגונים גדולים בלבד, היום כבר ניתן לומר בוודאות שכל עסק, במיוחד עסקים קטנים ובינוניים, יכולים לצאת נשכרים מהטמעת מחשוב ענן כחלק בלתי נפרד מטכנולוגיית המידע בעסק. דווקא עסקים קטנים ובינוניים יכולים להנות בצורה מקסימלית מהגמישות שבענן בין אם בוחרים בענן פרטי, ציבורי או […]

טכנולוגיה חדשנית לחיסכון בהוצאות

מערכות מחשוב מתקדמות חוסכות כסף לארגון. זה פשוט כמו שזה נשמע. בין אם מדובר במערכות אינטגרציה, תפעול וניהול, כמו ERP ו-CRM אשר מייעלות תהליכים, ממזערות מקרים שבהן דברים נופלים בין הכיסאות ומאפשרות תקשורת טובה יותר ושקיפות בין כל חלקי הארגון. בין אם מדובר במערכות אוטומציה, אשר חוסכות כח אדם, מונעות […]

ERP – חידושים ושדרוג

תחום ה-ERP עובר בתקופה האחרונה שינויים ותהפוכות שנובעות משינויים בסביבה הדיגיטלית העסקית ומשנה את פניו. ממוצר מדף מנומנם, הוא הופך לפתרון עסקי-תפעולי דיגיטלי ודינמי שמחוייב לתת למשתמשיו פתרונות גמישים, חשיבה קדימת ויכולת מענה מהירה בשווקים דיגיטליים משתנים. תוכנות ה-ERP נגישות כיום גם בענן, והן מסוגלות לתת מענה הרבה יותר גמיש, […]

כיצד לבחור תשתית מחשוב בארגון?

כשארגון מקים לעצמו תשתית מחשוב, קיימת התלבטות על מה לבסס אותה. האם להקים תשתית פנים ארגונית המבוססת על שרתים פיזיים? האם להעדיף לבסס את מערכות המחשוב ואת אחסון המידע בענן? ענן ציבורי? ענן פרטי או לשלב את התשתיות באופן היברידי. מדובר באחת ההחלטות המשמעותיות והבסיסיות ביותר למערכות המידע בארגון, לכל […]