שירותי מחשוב לעסקים
שירותי מחשוב

תמיכה טכנית תוך דקות

שירותי מחשוב | מחשוב ענן | תמיכה | ניהול מערכות מידע | ERP | פתרונות מחשוב

תמיכה טכניתעל המהפך בזמינות שעבר תחום התמיכה הטכנית

מנהלים עם קצת וותק, זוכרים את הימים שבהם היו נתקלים בתקלת מחשוב, מתקשרים לספק התמיכה הטכנית ומחכים. שעתיים-שלוש, במקרה הטוב, יום-יומיים, במקרה הרע. טכנאי המחשבים היה נודד בין לקוחותיו, עובד, בודק, מתקן. לפעמים, היה צריך לחכות מספר ימים עם מחשב מושבת, עבור פעולה שלקחה לטכנאי דקות ספורות והופ – המחשב מתעורר לחיים.
כן, זה היה מתסכל, זה גרר הפסדים, זה השבית עובדים וזו הייתה המציאות.

היום הדברים עובדים אחרת

תמיכה טכנית מיידית היא לא מותרות. הדינאמיות של עולם העסקים לא פסחה על מערכות המחשוב בחברה.  תמיכה טכנית היא עניין קריטי וזמינות מיידית לפיתרון היא אחת התכונות החשובות שספק התמיכה הטכנית יכול להציע לכם. למרבה המזל, התפתחויות טכנולוגיות ובמיוחד אפשרויות של שליטה מרחוק, מאפשרים לתת מענה לחלק נכבד מהתקלות, תוך דקות ספורות ובלי לקום מהכיסא.

איך זה עובד?

אתם פותחים קריאת שירות שקופצת מיידית על הצג של נציג התמיכה הטכנית. אתם יכולים ליצור איתו קשר בכל אמצעי הנוח לכם: באינטרנט או בטלפון והוא, בתוך כמה פעולות פשוטות, משתלט על המחשב שלכם מרחוק, פותר את התקלה ממש כאילו הוא נמצא במקום ונותן לכם מענה מיידי שמאפשר להחזיר את המחשב לפעולה, בלי לאבד זמן, בלי להשבית עובד ובלי להפסיד כסף.

הכל מתחיל באנשים

אז יש טכנולוגיה של שליטה מרחוק ויש דרך להפוך את התמיכה הטכנית לזמינה במיוחד, אבל זה לא מספיק. כדי שהתקלות באמת יפתרו במהירות וביעילות, צריך אנשים טובים, מקצוענים, מבינים ואכפתיים.

אנשי תמיכה טכנית מנוסים ואדיבים, שלא רק יפתרו את התקלה המיידית, אלא ידעו מה לעשות כדי להבטיח שהיא לא תחזור וינסו לצמצם למינימום את “מקרי החירום”, באמצעות תחזוקה חכמה.

ב”אדום” יודעים כיצד עושים את זה נכון!

“אדום” מנהלת מערך מתקדם של תמיכה טכנית ומומחית ובשימוש בטכנולוגיית מידע לצורך ייעול החברה. פעילותה של “אדום” תפורה ומותאמת אישית לכל חברה ונותנת מענה לצרכים העסקיים-ניהוליים-אסטרטגיים בראיה רחבה ועם מבט קדימה להתייעלות כוללת של הארגון כולו.

רוצה לשמוע עוד? לייעוץ חינם, צור איתנו קשר בטלפון: 052-366-1037
או במייל: Info@adom-it.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

ניהול סיכוני IT – לא פריווילגיה רק של תאגידי ענק

סיכוני IT הם כל סוג של סיכון עסקי, אשר כרוך בשימוש, בבעלות, בהפעלה או באימוץ טכנולוגיות מידע בארגון. ככאלה, הם רלוונטיים לכל סוגי הארגונים והחברות אשר חשופים אליהם, החל מחברות קטנות ובינוניות ועד לתאגידי ענק. אבל בשטח, ניתן לראות כי ארגונים רבים טומנים את הראש בחול ואינם מגבשים מענה מספק […]

חשיבותו של מנהל מערכות מידע בארגונים SMB

בעידן הנוכחי הטכנולוגיה תופסת מקום משמעותי מאד בארגונים עסקיים וחברות ולא רק, גם עסקים קטנים ובינוניים מתחילים להבין את חשיבות השימוש במערכות ניהול מידע כחלק מהתפתחות עסקית. מערכות המידע מסייעות לארגון להתנהל בצורה יעילה, לבנות אסטרטגיות נכונות ליישום בטווח הקצר והארוך, לשמור על קצב גדילה נכון, ואפילו להיות ההבדל בין […]

הטמעה של מערכות ERP בארגון

ארגונים נוקטים פעולות שונות על מנת לייעל את דרכי הפעולה שלהם, ואחת הדרכים לשפר את פעולתו של ארגון היא הטמעת מערכות ERP. כדי שתבינו את הנושא בצורה טובה יותר, ריכזנו עבורכם את מידע מקצועי בנושא הטמעה של מערכות ERP. מה זה מערכת ERP? מערכת ERP (Enterprise Resource Planning System) או […]

מהי מערכת ERP?

למרות שמערכות ה-CRM תופסות בשנים האחרונות את מרכז תשומת הלב הארגונית, Customer Relationship Management הוא רק אחד מהצרכים הרבים הקיימים בארגונים המודרניים. אחד האתגרים הגדולים ביותר העומדים בפני ארגונים כיום, הוא כמות הנתונים הרבה שמייצרות כל אחת מהמחלקות המרכיבות אותם. למעשה, הנתונים עצמם אינם לב הבעיה, אלא היכולת לאגד אותם […]

שירות תחזוקת מחשבים, מה זה כולל?

אין ספק, כי כיום, אין ולו גוף עסקי אחד, בין אם זו חנות קטנה לממכר בדים בדרום הארץ, או ארגון הייטק עתיר-ידע במרכז הארץ, שאיננו עושה שימוש במחשבים. השימוש עשוי להיות במחשב בודד (אולי אפילו מנותק מרשת האינטרנט), המפעיל מספר מצומצם של תוכנות לוקאליות המותקנות בו ומחובר למדפסת מקומית, או […]