שירותי מחשוב לעסקים
שירותי מחשוב

צעדים לייעול המחשוב בחברה

שירותי מחשוב | מחשוב ענן | תמיכה | ניהול מערכות מידע | ERP | פתרונות מחשוב

צעדים לייעול מחשוב בארגוןמנהלים עסק ומרגישים שמערך המחשוב יכול לעבוד טוב יותר בשבילכם? יכול מאד להיות שאתם צודקים. מערכות המידע הן כלי משמעותי למנהל להשגת יעדיו האסטרטגיים וככזה, עליהן לשרת את הארגון בצורה הטובה ביותר. הנה 6 צעדים שכאי ליישם גם אצלכם בארגון, על מנת לייעל את מערך המחשוב.

צעד 1 – תמיכה טכנית יוזמת

בחירת ספק תמיכה טכנית אשר מבצע טיפולים באופן שגרתי ודוגל בגישה של "תמיכה מונעת", אשר מוודאת את תקינות מערכות המידע, את התאמתן לצורכי החברה ואת תפקודן המיטבי באופן שוטף.

התוצאה: פחות תקלות, פחות בלאי, פחות עיכובים, פחות בלת"מים, יותר שעות עבודה נטו.

צעד 2 – אוטומציה של תהליכים

בשוק קיימים מגוון רב של פתרונות טכנולוגיים אשר יכולים לייעל את פעילות המחשוב בארגון באמצעות אוטומציה של תהליכים. החל מגיבוי וכלה בהזנת נתונים, עיבוד מידע ותחזוקת מחשבים. כל ארגון והצרכים הרלוונטיים שלו.

התוצאה: צמצום כח אדם שיכול עכשיו להתפנות לעבודה איכותית יותר, פחות טעויות אנוש וחיסכון כספי.

צעד 3 – אבטחת מידע

יש להתאים את שיטות ותוכנות אבטחת המידע בחברה לאיומים הפוטנציאליים הקיימים כיום, על מנת להימנע מנוזקות ומרוגלות היכולות להסב נזק כלכלי כבד לארגון. לא כל פיתרון שהתאים בעבר, עדיין מתאים בהווה ויש לבחון את הנושא על בסיס קבוע ותוך היכרות עם המציאות המשתנה.

התוצאה: ארגון בטוח, מוגן והימנעות מנזקים כלכליים ותדמיתיים.

צעד 4 – מחשוב ענן

מה עוד לא נאמר על יתרונות מחשוב ענן להתייעלות המחשוב בחברה? חיסכון בתשתיות שרתים, גמישות מירבית לצרכים המדויקים של הארגון, גישה ליכולות אבטחה מתקדמות, שיפור הנגישות והזמינות של המידע ואפשרות לקדם תהליכים אסטרטגיים בארגון.

התוצאה: יכולות משופרות וחיסכון כספי.

צעד 5 – קבלת החלטות מושכלת

לא חיבים לאמץ כל טכנולוגיה חדשה שיוצאת לשוק, לא חייבים לרוץ לשדרג לגרסה העדכנית ביותר. כל החלטה בתחום המחשוב צריכה להתקבל על בסיס עלות מול ערך ולקחת בחשבון גורמים כמו שינויים בממשק משתמש ועלויות עקיפות של הטמעת השינוי. לפעמים, הדבר החכם והרווחי ביותר לחברה הוא לא לתקן את מה שלא שבור.

התוצאה: מערך מחשוב מותאם במדויק לצורכי הארגון ללא הוצאות מיותרות.

צעד 6 – גיבוש מדיניות לשימוש במכשירים פרטיים

הגבולות המיטשטשים בין השימוש במכשירים פרטיים לארגוניים ושילוב בין מחשבים נייחים, ניידים, טאבלטים, סמארטפונים ואף מחשוב לביש, מציבה לארגון אתגר לא פשוט. גיבוש מדיניות ארגונית ברורה, הגדרת נהלים ומינוף שימוש במכשירים פרטיים תחת נהלים אלה לתועלת החברה, יכולים להוות צעד חשוב להתייעלות מערך המחשוב בארגון.

התוצאה: סדר, חיסכון והתייעלות.

רוצים לייעל את מערכות המידע אצלכם בארגון?

"אדום" מומחית בניהול מתקדם של מערכות מידע ובשימוש בטכנולוגיית מידע לצורך ייעול החברה. אדום רואה את עצמה ITBP – שותף עסקי-אסטרטגי ומגייסת את מערכות המידע לקידום מטרות הארגון בראיית-על ניהולית. פעילותה של "אדום" תפורה ומותאמת אישית לכל חברה ונותנת מענה לצרכים העסקיים-ניהוליים-אסטרטגיים בראיה רחבה ועם מבט קדימה להתייעלות כוללת של הארגון כולו.

רוצה לשמוע עוד? לייעוץ חינם, צור איתנו קשר בטלפון: 052-366-1037
או במייל: Info@adom-it.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מהי מערכת ERP?

למרות שמערכות ה-CRM תופסות בשנים האחרונות את מרכז תשומת הלב הארגונית, Customer Relationship Management הוא רק אחד מהצרכים הרבים הקיימים בארגונים המודרניים. אחד האתגרים הגדולים ביותר העומדים בפני ארגונים כיום, הוא כמות הנתונים הרבה שמייצרות כל אחת מהמחלקות המרכיבות אותם. למעשה, הנתונים עצמם אינם לב הבעיה, אלא היכולת לאגד אותם […]

שירות תחזוקת מחשבים, מה זה כולל?

אין ספק, כי כיום, אין ולו גוף עסקי אחד, בין אם זו חנות קטנה לממכר בדים בדרום הארץ, או ארגון הייטק עתיר-ידע במרכז הארץ, שאיננו עושה שימוש במחשבים. השימוש עשוי להיות במחשב בודד (אולי אפילו מנותק מרשת האינטרנט), המפעיל מספר מצומצם של תוכנות לוקאליות המותקנות בו ומחובר למדפסת מקומית, או […]

שירות השכרת שרתים – מה הוא כולל ומהם היתרונות שלו?

בעידן המודרני חלק ניכר מהעסקים לא יכולים לפעול מבלי להחזיק בשרתים ייעודיים שיספקו את צרכי המחשוב שלהם. שירות השכרת שרתים בא למעשה לענות על הצורך בשירותי מחשוב, תוך התמודדות עם המגבלות והאילוצים הקיימים. כך לדוגמה לא בכל עסק ניתן להקצות חלל לטובת אחסון של שרתים וגם לא תמיד ברור האם […]

שירות אפיון מערכות מידע

מערכות המידע במרבית הארגונים הם הלב הפועם של העסק. החל מרשימת הלקוחות הפעילים, הלידים, וקריאות השירות, כמו גם המידע הרב הנוגע למערכת הנהלת החשבונות ולהתנהלות השוטפת. בעבר, היה מקובל להשתמש בתוכנות מקומיות, שכל אחת מהן מיועדת לביצוע מטלות ספציפיות. היום, שירות אפיון מערכות מידע הוא הכיוון החדש בתחום מערכות המידע […]

יתרונות שירות תמיכת מחשבים לעסקים

יתרונות שירות תמיכת מחשבים לעסקים מרבית העסקים היום הם מבוססי מחשב. גם אם העבודה השוטפת אינה מתנהלת רק על מחשב כמו בנגרות, חשמלאות, עיצוב רהיטים, ספרות, מסעדנות ועוד, לפחות חלק מהעבודה מתבצע דרכו, למשל, לקיחת הזמנות, תשלום, מעקב אחר הזמנות שלא הושלמו וכדומה. כלומר, מחשבים הם חלק מחיינו ואנחנו חיים […]